Danes je 11.5.2024

Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Pomen raziskave trga za uspešnost poslovanja

28.4.2014, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 6 minut

Vsak podjetnik, ki si na dolgi rok želi uspeti, mora opraviti tržno raziskavo. To je neizogibno za prav vsakega podjetnika. Tržna raziskava je proces analiziranja podatkov, s pomočjo katerih podjetnik pridobi pomembne informacije o dogajanju na namenskem trgu, na katerem želi nastopiti. S pomočjo tržne raziskave si podjetnik zmanjša poslovna tveganja in s tem možnosti za neuspeh, izbere primerno strategijo nastopa na trgu ter preveri tržni potencial in konkurenco. Za zagon uspešnega podjetja mora podjetnik trg poglobljeno razumeti, da ga lahko razume, pa mora najti odgovore na naslednja vprašanja:

-          KAJ? (kakšen izdelek ali kakšno storitev bo ponudil potrošnikom, kaj želijo potrošniki, kaj vse narediti za dosego ciljev, kaj so naše priložnosti in tržne niše, kaj so naše prednosti pred konkurenco),

-          KDO? (kdo so naši potencialni potrošniki, kakšni so njihovi nazori, kakšen je njihov življenjski slog, njihove nakupovalne navade in njihovo poreklo, kdo je naša konkurenca),

-          KOLIKO? (koliko bomo lahko prodali, koliko so potrošniki pripravljeni plačati, koliko proda naša konkurenca),

-          KJE? (kje je naš položaj na trgu, kje kupujejo potrošniki),

-          ZAKAJ? (zakaj se bi naš izdelek ali storitev bolje