Danes je 27.4.2024

Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Kako tržiti bolj prepričljivo in hitreje prodati več?

7.4.2014, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 4 minute

Kdor je prepričljiv, zmaga. Biti prepričljiv je danes težje kot kdajkoli.

Verjamemo tistemu, kar se zdi verjetno

Verjamete v gornjo trditev? Zakaj? Ne morete je dokazati. Tudi mi je ne moremo dokazati, a se zdi verjetna. Ujema se z našim razmišljanjem, domnevami in predsodki. Morda smo v mislih celo zgradili zgodbo, da je težje biti prepričljiv, ker potencialni kupci še nikoli niso bili tako nezaupljivi, tekmecev pa še nikoli ni bilo tako veliko. Sliši se verjetno, kajne?

Ta zapis je morda eden najpomembnejših, kar jih boste letos prebrali. Verjamete?

Kaj pravite, kdo proda več – tisti, ki ima boljši izdelek, ali tisti, ki je prepričljivejši? Kdo prej osvoji najlepšo punco na plaži, najboljši ali najprepričljivejši fant? Kdo zmaga na volitvah, tisti z boljšim programom ali tisti,